نوشته شده توسط : hiwebex

در عصر حاضر که در زمینه تجارت الکترونیک استفاده از اینترنت گسترش پیدا کرده است می توان گفت یکی از ملزومات اصلی تجارت، طراحی سایت است. در تجارت ملزومات زیادی مطرح است ولی به جرات می توان گفت امنیت الکترونیکی و پرداخت الکترونیک عمده ترین مباحث طراحی سایت تجارت الکترونیک می باشد.

روش های جلب مشتری در طراحی سایت تجارت الکترونیک

برای طراحی منحصر به فرد سایت تجارت الکترونیک در راستای جلب توجه مشتری روش های خاصی وجود دارد. عمده ترین گزینه جهت جلب توجه مشتری, موضوع وب سایت است تا بر اساس آن بتوان روش مناسب برای طراحی سایت را در پیش گرفت. عمده عوامل پربازدید بودن یک سایت عبارتند از طراحی سایت با پس زمینه بزرگ, استفاده از تصاویر فروش به جای متن, استفاده از انیمیشن های متحرک, طرح بندی سایت و تقسیم محتوا در کارت های مجزا و … ولی کماکان رنگبندی وب سایت یکی از عمده ترین بخش ها در طراحی سایت محسوب می شود. “به دنیای اعجاب انگیز رنگ ها خوش آمدید ” برای اینکه هنوز هم پس از اینکه چندین هزار رنگبندی مختلف در طراحی سایت ها دیده ایم گاهی به ترکیبی از رنگ های محدود بر می خوریم که حسی نو و بکر با خود به همراه دارد. در واقع هر رنگ در کنار رنگی دیگر هویتی جدید می گیرد و با بکار برده شدن در طراحی سایت تجارت الکترونیک نشان دهنده هویت آن سایت خواهد بود .

اهمیت ظاهر در طراحی سایت

ظاهر یک سایت دارای درجه اهمیت بالایی می باشد چون کاربر با مشاهده ظاهر سایت تصمیم می گیرد در آن سایت بماند یا خارج شود. طراحی سایت اصولی می تواند القا کننده حس اعتماد به مشتری باشد. تحقیقات حاکی از آن است که طی یک ثانیه اول مشاهده یک وب سایت, حتی قبل از خواندن یک کلمه از محتوای آن, نظر ما درخصوص کیفیت و قابل اعتماد بودن یک مطلب در ذهنمان شکل می گیرد.





:: برچسب‌ها: تجارت الکترونیک , طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت نفتی ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: